Yükleniyor...

ÖMÜR BOYU TAKI GARANTİSİ & GENİŞLETİLMİŞ KORUMA PLANLARI

Ömür Boyu Takı Garantisi nedir?

Ömür Boyu Takı Garantisi, ürünün en yüksek kalite standartlarında üretildiğinin ve orijinal tasarım veya işçilikteki olası kusurların, üretici tarafından ömür boyu karşılanacağının garantisidir.

Ömür Boyu Garanti neleri kapsar?

- Orijinal ürün tasarımındaki kusurlar

- Kullanılan malzemelerdeki kusurlar (metal türü veya rengi gibi)

- İşçilikten kaynaklanan fonksiyonel kusurlar

Takı Koruma Planları Nelerdir?

Takı Koruma Planları, size standart Ömür Boyu Garanti kapsamında olmayan ek hizmetler sunan genişletilmiş hizmet planlarıdır. Bu planlar, Ömür Boyu Garantinize ek olarak takılarınız için daha geniş bir koruma sağlar.

Ömür Boyu Takı Garantisi ile Koruma Planları arasındaki fark nedir?

Her GLAMIRA ürününe, üreticinin kusurlarını kapsayan bir Ömür Boyu Garanti planı sunulur. Ancak bu plan, ürünün rutin bakımını ve/veya zaman içinde normal aşınma ve yıpranma, yanlış kullanım veya kazalardan kaynaklanan hasarları kapsamaz. Ömür Boyu Garanti için ek ücret alınmaz.

Koruma planları ise normal aşınma ve yıpranma, yanlış kullanım veya kazalardan kaynaklanan bakım gereksinimlerini veya hasarları kapsar. Seçilen kapsama seçeneğine bağlı olarak bu planlar için ek bir ücret alınır.

Kaç tür koruma planı mevcuttur?

Sizlere farklı kapsama seviyelerine sahip iki farklı koruma planı sunmaktayız.

Bir Koruma Planı seçmek zorunlu mudur?

Hayır, Koruma Planları zorunlu değildir. Ancak takılarınız için genişletilmiş kapsama sahip olmayı tercih ederseniz, mevcut seçeneklerden birini seçebilirsiniz.

Genişletilmiş Koruma Planı ile Genişletilmiş + Koruma Planı arasındaki fark nedir?

İki plan arasındaki fark, sağlanan hizmetlerin kapsama seviyesidir. Genişletilmiş Koruma Planı, 60 günlük iade sürenizden sonra bakım hizmetleri almanızı sağlarken, Genişletilmiş + Koruma planı size yeniden üretim ve taş değiştirme dahil olmak üzere daha geniş bakım hizmetleri sunar.

Koruma Planlarının maliyeti nedir?

Maliyet, ürün seçiminize ve kapsama seviyesine bağlıdır. Seçilen planın maliyetini görüntüleyebilir ve ödeme sırasında siparişinize ekleyebilirsiniz.

İade nakliye ücreti Koruma Planıma dahil mi?

İade nakliye ücreti Koruma Planınıza dahildir. Koruma Planınız kapsamında hizmet verilecek ürününüzü iade ettiğinizde, size bir gönderim etiketi sağlarız ve iade gönderimi için ödeme yapmazsınız.

Koruma Planları nasıl kullanılır?

Tek yapmanız gereken düzenli iade prosedürümüzü takip etmek ve Koruma Planınızda yer alan talebinizi açıklamaktır. Koruma Planına aboneliğiniz sistemimizde mevcut olacak ve ürününüze buna göre hizmet verilecektir.

Koruma Planı nasıl yenilenir?

Genişletilmiş Koruma Planları yalnızca seçilen süre için kullanılabilir ve bunlar yenilenemez.

Ürünümü para iadesi için iade etmeye karar verirsem ne olur?

Tüm iade koşullarını sağlayan ürününüzü (teslimat tarihinden itibaren 60 gün içinde, orijinal, kullanılmamış haliyle ve ürün etiketi üzerinde) iade ederseniz, Koruma Planı ücretinizi de iade ederiz.

Koruma Planım varken başka bir kuyumcunun hizmetlerini temel bakım için kullanabilir miyim?

Bir üçüncü taraf değişikliği durumunda hem Ömür Boyu Garanti Planı hem de Koruma Planları geçersizdir. Lütfen ürününüzü başka bir yerde servise götürmeyin.

Hizmetlerin Tanımı

  • Üretici Kusurları: Orijinal ürün tasarımındaki hatalar ile hatalı metal veya işçilikten kaynaklanan hatalar üretici hatası olarak kabul edilir.

  • Yeniden yüzük boyutlandırma: Siparişinizin teslimatını takip eden ilk 60 gün içinde bir defaya mahsus ücretsiz boyutlandırma hizmeti sunuyoruz. Bu süreden sonra yüzük ölçü hizmeti veremiyoruz. Genişletilmiş Koruma planları, yüzüğünüzü 60 gün sonra bile yeniden boyutlandırılmak üzere iade etmenize olanak tanır.

  • Rodyum Kaplamanın Yenilenmesi, Parlatılması ve Bitişi: Düzenli kullanımda takılarınızın metali parlaklığını kaybeder; yüzük cilanız veya (varsa) rodyum kaplamanız zamanla solabilir. Genişletilmiş Korumanız ile mücevherleriniz parlatılır ve/veya cilası veya rodyum kaplaması ücretsiz olarak yenilenir.

  • Kararma ve patinanın çıkarılması: Takınızın metali ne olursa olsun, nasıl kullanıldığına bağlı olarak kararabilir veya patina alabilir. Uzatılmış Garantiniz, her türlü kir, leke, patina veya oksidasyonun giderilmesini kapsar.

  • Kırık takıların onarımı (eksik parçası olmadan): Takılarınız çarpma, yanlış kullanım veya kazalardan dolayı kırılabilir. Koruma planlarımız, takıların eksik parçası olmadığı ve üzerindeki değerli taşlar (varsa) sağlam olduğu sürece kırık parçaların onarımını kapsar.

  • Pırlanta, Değerli Taş ve İnci Bakımı: Pırlantanız sonsuzdur ama ışıltısını korumak, özel bakım gerektirir. Değerli taşlar ve inciler de çok hassastır ve doğal güzelliğini uzun süre koruyabilmeleri için temizlenmeleri gerekir. Pırlanta, Değerli Taş ve İnci Bakımı, takılarınızdaki taş ve incilerin temizliğini kapsar.

  • Taşların Sabitlenmesi (çatalsız yuva): Çatalsız takı yuvalarındaki taşlar zamanla gevşeyebilir ve bu da düşmelerine neden olabilir. Taşları yerinde tutmak için taşları çatalsız yuvalara sabitliyoruz.

  • Çatal sıkma: Takılarınızın çatal kısmı giysilere takılıp bükülebilir ya da zamanla gevşeyerek taşın düşmesine neden olabilir. Bu hizmet ile takılarınızın çatal kısımları sıkılır.

  • Hasarlı yuvanın onarımı: Takılarınızdaki hasarlı yüzük başı veya yuva onarılır.

  • Yeniden şekillendirme: Günlük kullanımdan kaynaklanan eğrilikler ve ezikler nedeniyle yüzüğünüz şeklini kaybetmeye başlayabilir. Bu hizmet, eğrilmiş takıların yeniden şekillendirilmesini kapsar.

  • Zincir, toka, küpe arkası, kol düğmesi arkası tamiri: Takıların üzerindeki zincirler bir yere takılıp kopabilir, sık kullanım sonucunda bileklik veya zincir tokaları zarar görebilir. Küpe arkaları ve kol düğmesi arkaları normal aşınma ve yıpranma nedeniyle gevşeyebilir veya hasar görebilir. Bu tür olaylardan kaynaklanan hasarlar onarılır.

  • Parça başına 2,5 mm'ye kadar hasarlı veya eksik taşların değiştirilmesi: 2,5 mm'ye kadar hasarlı veya eksik değerli taşlar ücretsiz olarak değiştirilir. Plan sırasında değiştirilen taşların toplam sayısı, takılarda kullanılan taşların sayısını aşamaz.

  • Hasarlı veya eksik incilerin değiştirilmesi: Hasarlı veya eksik inciler ücretsiz olarak değiştirilir. Plan sırasında değiştirilen incilerin toplam sayısı, takılarda kullanılan incilerin sayısını aşamaz.

  • Hasarlı mine, oniks, seramik, deri, ahşap veya karbon parçaların onarımı: Takılarınızın mine, oniks, seramik, deri, ahşap veya karbon kısımları normal aşınma ve yıpranma, yanlış kullanım veya kazalar sonucu zarar görebilir. Bu parçaları onarır ve/veya yenileriz.

  • Hasarlı veya eksik merkez taşının değiştirilmesi: Her tür ve boyuttaki merkez taşı ücretsiz olarak değiştirilir. Bu hizmet, koruma süresi boyunca yalnızca tek seferle sınırlıdır ve yalnızca Genişletilmiş+ Koruma Planı kapsamındadır.

  • Kırık takıların yeniden üretimi (eksik parça olmadan): Mücevheriniz darbe, yanlış kullanım veya kazalar nedeniyle kırılabilir. Kırılan parçaların onarımı mümkün değilse, eksik parçası olmadığı ve taşları (varsa) hala sağlam olduğu sürece mücevheriniz yeniden üretilir. Bu hizmet, koruma süresi boyunca yalnızca tek seferle sınırlıdır ve yalnızca Genişletilmiş+ Koruma Planı kapsamındadır.

  • Teslimattan sonra ücretsiz gravür: Gravür, sipariş anında ücretsiz olarak verdiğimiz bir hizmettir; ancak, bu hizmeti daha sonra vermemekteyiz. Teslimattan sonra bir defaya mahsus ücretsiz gravür, Genişletilmiş+ Koruma Planı kapsamındadır.

  • Teslimattan 60 gün sonra para iadesi: Takılarınız için 60 günlük iade politikası sağlanır. Koruma planları, 60 günlük iade süresinden sonra ürünü para iadesi için gönderme hakkı sağlamaz.

  • Teslimattan 60 gün sonra mağaza kredisi: Takılarınız için 60 günlük iade politikası sağlanır ve mağaza kredisi, para iadesi seçeneklerimizden biridir. Koruma planları, 60 günlük iade süresinden sonra ürünü mağaza kredisi için iade etme hakkı sağlamaz.

  • Kayıp veya hırsızlık: Siparişinizin tesislerimizden adresinize nakliyesi sırasında herhangi bir hasar veya kayba karşı takılarınız sigortalanacaktır; ancak Koruma Planları teslimattan sonraki kayıp veya hırsızlık olaylarını kapsamaz. Bu, almak istediğiniz bir hizmetse, bir sigorta şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

ŞARTLAR VE KOŞULLAR

  • Koruma planları, ürünün tesliminden sonra seçilen süre boyunca yürürlükte kalır.

  • Koruma planları, başka kişilere, başka siparişlere ve başka ürünlere aktarılamaz.

  • Koruma planı ücreti, diğer hizmetler için kullanılamaz.

  • Koruma planı ücreti, nakit veya mağaza kredisine çevrilemez.

  • Ücretsiz yeniden yüzük boyutlandırma, koruma süresi boyunca yılda yalnızca bir kez kullanılabilir.

  • Ücretsiz merkez taşı değişimi, koruma planının seçilen süresi boyunca yalnızca bir kez yapılabilir.

  • 2,5 mm'ye kadar olan taş değişimleri, takı üzerindeki toplam taş sayısı (2,5 mm/adet) ile sınırlıdır. Plan sırasında değiştirilen taşların sayısı, takılarda kullanılan toplam taş sayısını geçemez.

  • Koruma planları kapsamındaki hizmetler, yalnızca siparişte orijinal olarak seçilen ürün özelliklerinin onarımını veya yenilenmesini kapsar ve bunları farklı taş, metal, metal rengi, genişlik, kalınlık veya yüzük bitişi gibi diğer ürün seçeneklerine değiştirmeyi içermez.

  • Eksik takı parçalarının değiştirilmesi koruma planları kapsamında değildir. Ücretsiz onarım hizmetlerinden yararlanmak için kırılan parçalar ürünle birlikte iade edilmelidir.

  • Koruma planları kayıp veya hırsızlığı kapsamaz.

  • Koruma planları kapsamındaki prosedürlerin gerçekleştirilmesi için onarım süreci yaklaşık 25 iş günü sürebilir.

  • Koruma planları yalnızca satın alma sırasında alınabilirler ve ayrı olarak satın alınamazlar.

  • Ürünün 3. bir tarafça bakımı, onarımı veya değiştirilmesi durumunda koruma planları geçersizdir.