%10 İNDİRİM!TÜM ÜRÜNLERDE %10 İNDİRİM! Promosyon Kodunu Kullan: OCTOBER10

  Ücretsiz Kargo

  60 gün İade Garantisi

 
   

İADE GARANTİSİ

Güncellenme Tarihi: 01 Haziran, 2017

GLAMIRA'da 100% müşteri memnuniyetine ve yüksek kalite ürünler sunmaya sadık bir biçimde çalışırız. Eğer herhangi bir sebepten dolayı ürünümüzden memnun kalmazsanız, ürünü iade koşullarına uyduğu takdirde 60-gün içerisinde bize iade edebilirsiniz.

Lütfen ürünü bize geri göndermeden önce bu sayfayı dikkatlice okuyunuz.

GARANTİ

GLAMIRA takıları özen ve kalite ile üretilir, bundan dolayı güven içerisinde cömert ve uzun vadeli bir iade garanti süreci ile ürünlerimizin arkasında duruyoruz.

Bütün GLAMIRA ürünleri Ömür Boyu Üretici Garantisi ile temin edilir. Satın aldığınız üründe herhangi bir üretim hatası oluşursa, GLAMIRA ürününüzü ömür boyu, garanti koşullarına uyduğu takdirde ücretsiz tamir edecektir.

Tamir taleplerinin tümü, tamir süreci işleme alınmadan önce, Kalite Kontrol Ekibimiz tarafından incelemeye alınmaktadırlar. Kalite Kontrol Ekibimiz hasarın üretici tarafından değilde bunun harici etkenlerden oluştuğu kanısına varırsa, bu size bildirilir ve uygun görülürse ücretli tamir süreci başlatılır.

Ücretsiz Ömür Boyu Ürün Garantisi 01 Haziran 2017 tarihinden itibaren satın alınan ürünler için geçerlidir. Bu tarihten önce satın alınan ürünler 2 yıl garantili olarak eski süreç kapsamındadır.

Ömür Boyu Garanti Koşulları

1. Garanti sadece üretim süresinde ki hataları kapsamaktadır bunun haricinde kaza, kötü kullanım, ihmal veya dış etkenler ile bozulmalarda bu garanti geçerli değildir.

2. Ürün önceden boy değişimine, iç yazı işlemine veya dışarıdan (GLAMIRA haricinde 3. bir şahıstan) bir müdahaleye maruz kaldıysa, garanti kapsamına girmez.

3. Ürünün herhangi bir parçasının (taşı, zinciri, klipsi vs.) düştüğü takdirde, tamir süreci için bu parçaların GLAMIRA tarafına ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. GLAMIRA kaybolan parçalar için sorumluluk almamaktadır.

4. Ömür Boyu Garanti üçüncü bir şahsa veya kuruma aktarılamaz.

Üretici Garantisi aşağıda belirtilenleri kapsamamaktadır:

  • Kimyasal maddelere maruz kalma, klorlu su, kaynar su teması sonucu oluşan renk değişimleri
  • Kötü kullanım sonucu oluşan çizikler, ve çukurlar
  • Kötü ve ihmalkar kullanım sonucu yamulmuş, yıpranmış taş düşmesine sebebiyet vermiş tırnaklar
  • Kayıp veya çalınmış taş(lar)
  • Kötü kullanıma maruz kalmış ürünler

Aşağıda belirtilen durumlar, ürünün karakteristik özellikleri olup hasar veya bozulma olarak sayılmamalıdır:

  • İşçilik veya tasarımda ki küçük boyutta değişiklik veya farklılıklar
  • Metalin veya taşın doğal özellikleri (rengi, ufak kusurları...vs.)

İADELER

Ürününüzü para iadesi, boy değişimi, iç yazı işlemi veya tamir talebi için GLAMIRA'ya geri gönderebilirsiniz. Bunun için sizden tek ricamız, iade formumuzu doldurmanız ve bunun bir kopyasını yolladığınız pakete ürün ile beraber eklemeniz.

Kolay ve hızlı bir geri gönderme süreci için, lütfen ürünü geri gönderme sebebinizi doğru bir şekilde belirtip, form üzerinde gerekli bütün kısımları doldurunuz. Gerekli bilgileri doldurmadığınız takdirde geri gönderdiğiniz ürün işleme alınmayacaktır.

Geri göndereceğiniz adresin bilgileri ve doldurduğunuz formun bir kopyası beraberinde onay maili mail adresinize gönderilecektir. Lütfen bu formun bir kopyasını çıktı alıp pakete ekleyiniz.

Gönderiye teslim etmeden önce lütfen dikkatli bir şekilde ürününüzü/ürünlerinizi paketleyiniz. Size önerimiz, geri gönderdiğiniz ürünü sigortalı (güvenli) ve takip edilebilir bir kargo metoduyla bize geri yollamanız. GLAMIRA geri gönderilen ürünün gönderi esnasında oluşabilecek kayıp veya hasarından sorumlu değildir.

Müşteri ürününü geri gönderdiğinde, kargo ücreti müşterinin kendisine aittir. GLAMIRA bu ücretten sorumlu değildir.

Geri gönderdiğiniz ürünleri lütfen aşağıda ki adrese yollayınız:

GLAMIRA
Yenibosna Merkez Mah. 29 Ekim Cad.
Vizyon Park Ofis Plazaları, Vizyon 4, Kat:6
34197 Bahçelievler / İstanbul
Türkiye

Geri gönderdiğiniz ürün elimize ulaştığı takdirde, 2-4 iş günü içerisinde talebiniz ürünle beraber işleme alınacaktır.

Önemli Not: Talepler işleme alınmadan önce, geri gönderilen ürünlerin hepsi Kalite Kontrol Ekibimiz tarafından incelemeye alınmaktadır. Bu inceleme sonunda, gerektiği takdirde veya ürünün durumuna bağlı olarak ek ücretler tabi tutulabilir. Ürün incelendikten sonra, eğer herhangi bir ücrete tabi tutulursanız, işlem öncesi sizi bilgilendireceğiz.

Bize sormak istediklerinizi veya olan taleplerinizi, mail atarak servis@glamira.com.tr veya 0212 603 06 23 numarasını arayarak bize ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz size seve seve yardımcı olacaktır.

Para iadesi, iç yazı işlemi, boy değişimi veya tamir talebi için ürününüzü geri göndermeden önce lütfen aşağıda ki bilgileri dikkatlice okuyunuz.

PARA İADESİ

Para iadesi yalnızca aşağıdaki hükümler karşılandığında gerçekleşir:

  • Ürün herhangi bir kullanım belirtisi (çizik, kusur veya kullanımdan kaynaklanan herhangi bir hasar) içermemelidir.
  • Yazı işlemi (gravür) uygulanmış ürünlerde iade alınmaz (Ürün içerisinde GLAMIRA logosu olup/olmaması ürün iadesi için engel teşkil etmemektedir.)
  • Orijinal mührün bozulmuş olması halinde iade işlemi kabul edilmez. (İç yazısı olmayan bütün ürünler siyah bir mühür'e (ip'e) bağlı olarak gönderilmektedir. Lütfen bu mührün koparılmadığından emin olunuz.)
  • Ürünlerin, size gönderilen şekliyle, (ürün, fatura, irsaliye, sertifika, sigorta formları, ürün kutusu, ambalajı ve diğer tüm evrak ve materyaller ile birlikte) eksiksiz olarak geri gönderilmesi gerekmektedir.
  • Yüzükler için ölçü değişikliği gerçekleştirilmiş ürünlerde iade alınmaz.
  • Siparişin özel, kişiselleştirilmiş bir sipariş olması takdirinde bu ürün iade edilemez.
  • Ürün GIA sertifikalı pırlantalar içerdiği takdirde iade edilemez.
  • Ürün(ler) tesliminden sonraki 60 gün içerisinde iade için geri yollanmalıdır.

Orijinal siparişinizi verirken kullandığınız ödeme yöntemi aracılığıyla iade ücreti tarafınıza gönderilecektir. (Bu miktara gönderi masrafları dahil değildir.) Bankanıza bağlı olarak tarafımızdan yapılan para iadesinin hesabınıza yatması 10 iş gününe kadar sürebilir.

YAZI İŞLEMİ (GRAVÜR)

Ürününüzü teslim aldınız ve üzerine özel bir yazı yazılmasını mı istiyorsunuz? Glamira, yüzüklerinizi dilediğiniz özel bir yazıyla sizin için yeniden tasarlıyor. Bu hizmet için karakter başına 12 TL ve kargo bedeli olarak 12 TL ödeme yapmanız gerekmektedir.

İç yazı için ürünü geri gönderiyorsanız, lütfen iade formumuzu doldurup süreç esnasında orada belirtilen adımları takip ediniz. Yazı işlemi (gravür) uygulanmasını istediğiniz ürünlerinizi sertifika, ürün kutusu gibi materyaller olmaksızın bize iletmeniz gerekmektedir.İade gönderimi sırasında, kargo firmalarından kaynaklanan nedenlerden ötürü, üründe meydana gelebilecek bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren müşteriye aittir.

Sipariş ettiğiniz üründe yazı işlemi uygulandığı takdirde Ömür Boyu Garanti devre dışı kalmaz, hala geçerlidir fakat ürün iadeye kabul edilemez. Ürünün üzerine yazı işlemi (gravür) uygulandığında iade hükümlerinin geçerliliği ortadan kalkmaktadır. Lütfen ürününüzün 3. bir şahıs veya dışarıdan bir mücevher dükkanı tarafından iç yazı işlemine alınmadığından emin olunuz çünkü aksi takdirde bu durum Ömür Boyu Garantinizi geçersiz hale getirecektir.

İç yazı (gravür) işleminin 25 iş gününe kadar sürebileceğini lütfen dikkate alınız.

Boy değişimi

Ürün tesliminden sonraki 60 gün içerisinde yüzüklerinizin ölçülerinde ücretsiz değişiklik yapma hakkına sahipsiniz.

Ürünün sadece sunulan boy aralıkları içerisinde boy değişimine alınacağını lütfen dikkate alınız.

Boy değişimi için ürünü geri gönderiyorsanız, lütfen iade formumuzu doldurup süreç esnasında orada belirtilen adımları takip ediniz. Boy değişimi uygulanmasını istediğiniz ürünlerinizi sertifika, ürün kutusu gibi materyaller olmaksızın bize iletmeniz gerekmektedir. Bu materyaller boy değişimi sonrası size geri ulaşmadığı takdirde, bu GLAMIRA'nın sorumluluğu altında değildir.

Lütfen ürününüzün 3. bir şahıs veya dışarıdan bir mücevher dükkanı tarafından boy değişimi işlemine alınmadığından emin olunuz çünkü aksi takdirde bu durum Ömür Boyu Garantinizi geçersiz hale getirecektir.

Boy değişimi sürecinde, ürüne bağlı olarak talebinizin sonuçlanması 25 iş gününe kadar uzayabilmektedir.

ONARIM

Tamir için ürünü geri gönderiyorsanız, lütfen iade formumuzu doldurup süreç esnasında orada belirtilen adımları takip ediniz. Tamir uygulanmasını istediğiniz ürünlerinizi sertifika, ürün kutusu gibi materyaller olmaksızın bize iletmeniz gerekmektedir. Bu materyaller onarım süreci sonrası size geri ulaşmadığı takdirde, bu GLAMIRA'nın sorumluluğu altında değildir.

Tamir işleminin 25 iş gününe kadar sürebileceğini lütfen dikkate alınız.

4.8
Müşteri Yorumları
Müşteri Yorumları
Müşteri Yorumları
Müşteri Yorumları