Kargolama Politikası

Kargo ücreti ve teslimat süresi

SipariÅŸiniz ile birlikte standart teslimat ücretsizdir. GLAMIRA, iade edilen ürünlerin gönderim bedellerini karşılamamaktadır.

AlışveriÅŸiniz sırasında tahmini teslimat tarihi verilecektir. Tahmini teslim tarihinin, sipariÅŸiniz için garanti edilen bir zaman çizelgesi olmadığını lütfen unutmayın. Tahmini teslimat süresi; üretim süreci ve teslim edilecek adrese göre otomatik olarak hesaplanır.

Tahmini teslim süresi, büyük ÅŸehirlere teslimat esasına dayanır. Uzak bölgelere teslim için lütfen fazladan zaman tanıyın. GLAMIRA, kargo ÅŸirketinin uzak bölgelere ulaşım esnasında belirli program veya adreslerde gerçekleÅŸtirildiÄŸi gecikmiÅŸ gönderilerden sorumlu deÄŸildir.

Daha hızlı teslimat için, Ekspres Gönderi veya Premium Gönderi seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Bu seçeneklerin, sipariÅŸinizi iÅŸleme alma ve üretimi için gereken süreyi ücretsiz standart teslimat süresine kıyasla yalnızca kısaltığını unutmayın. Kesin bir teslimat tarihi garantisi verilmiyor. Banka havalesi ile ödeme yapılması durumunda veya ödemeniz derhal gerçekleÅŸmezse tahmini teslimat süresi, ödemenin alındığı günden itibaren hesaplanır. GLAMIRA böyle bir gecikmeye baÄŸlı olarak herhangi bir sorumluluk almamakta veya kargo ücretini iade etmemektedir.

Garantili Gönderi

SipariÅŸinizleriniz UPS tarafından teslim edilmektedir. Teslimat süresi adresinizin bulunduÄŸu yere baÄŸlı olarak deÄŸiÅŸiklik gösterebilir. Paketiniz ÅŸirketimizden kargolandığında satın alma sırasında kullandığınız e-posta adresinize bir takip numarası gönderilecektir. Tüm paketlerimiz teslimat sırasında sigortalıdır. Lütfen teslimat sırasında paketinizi kabul edebilecek durumda olduÄŸunuzdan emin olun. Teslimat sonrasında kayıp veya çalınan paketler için GLAMIRA herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir. Paketiniz görevliye iade edildiyse, GLAMIRA, müÅŸteriyi yeniden teslim masrafları için ücretlendirme hakkını sahiptir.

Bir takip numarası almadıysanız, lütfen spam / önemsiz klasörünüzü kontrol edin. Takip numaranızı veya teslimat durumunu bilmiyorsanız, kargo ÅŸirketinin web sitesinde birkaç gün boyunca deÄŸiÅŸmedi ise, sizin için konuyla ilgilenebilmeleri için lütfen müÅŸteri hizmetlerimize baÅŸvurun. Herhangi bir sorun ile karşılaÅŸmanız durumunda, GLAMIRA sorunu mümkün olduÄŸunca çabuk ve kısa sürede çözmek için kargo ÅŸirketi ile iletiÅŸime geçecektir.

Lütfen teslimatı kabul etmeden önce paketinizi kontrol edin. Paketiniz teslimat esnasında hasar gördüyse, paketin kabul etmeyin ve ilgili kiÅŸiye rapor ettirin.

Teslimat adresi

Her GLAMIRA maÄŸazası ülkeye özeldir ve baÅŸka bir ülkeye teslimat mümkün deÄŸildir.

Teslimatlar yalnızca ev veya iÅŸ adreslerine yapılabilir. Fatura adresi dışında farklı bir adrese teslim edilmesi gereken sipariÅŸler için, lütfen sipariÅŸiniz iÅŸleme alınmadan,gecikmeye yol açmayacak ÅŸekilde, kredi kartı veya finansman ÅŸirketiniz tarafından bu alternatif gönderim adresinizin dosyalamış olduÄŸundan emin olun.

GüvenliÄŸiniz için, sipariÅŸ verdikten sonra fatura ve teslimat adresi bilgilerinizi deÄŸiÅŸtirmeyiniz. Belirtilen teslimat saatinde verilen adrese ulaşılamayacaksa, sevkıyat tutma ihtimalini kontrol etmek ve daha ileri bir tarihe ertelemek için lütfen müÅŸteri hizmetlerimize baÅŸvurun.

Uzak bölgelere teslimat

Gönderim adresiniz uzak bir bölgede ise sipariÅŸinizin gümrük iÅŸlemlerine tabi olabileceÄŸini lütfen unutmayın. GLAMIRA, ek masraflar veya kargo sırasında oluÅŸabilecek herhangi bir vergi ve harçtan dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.