Ücretsiz Kargo

  60 gün İade Garantisi

 
   

KULLANIM KOŞULLARI

E-ticaret perakende satış sitesi Glamira.com.tr’nin sahibi

1. Giriş

a) Online mağaza sistemi (aşağıda kısaca site olarak anılacaktır) üzerinde sunulan ürünler ve hizmetler satıcının uzmanlık alanında olup, her gerçek ve tüzel kişinin (aşağıda kullanıcı olarak anılacaktır) siteden bedel ödeyerek ya da bedelsiz yararlandığı her hizmet için işbu kullanım koşulları geçerlidir. Herhangi bir şekilde siteye erişim sağlayan her müşteri bu kullanım koşullarını kabul etmiş sayılmaktadır.

b) Kullanım koşulları içerisinde, kullanıcı özel ve kişisel amaçlı satıcı ile bir işlem gerçekleştiren kişi olarak tanımlanmaktadır. Yüklenici, online mağaza sistemi ile tüzel ya da bireysel bir işleme girmeden satıcı ile yasal işlem gerçekleştiren bireysel, tüzel ve/ya özel ortaklıktır.

c) Kullanım koşulları ile ilgili oluşabilecek her türlü çelişki, satıcı ile kullanıcı arasında yapılmış olan her türlü kullanıcı sözleşmesini geçersiz kılar.

d) İşbu kullanım koşulları içinde belirtilen maddeleri satıcı dilediği zaman değiştirebilir. Bu değişiklikler periyodik olarak sitede yayınlanacak ve yayınlandığı tarihten itibaren geçerli olacaktır. Satıcının işbu kullanım koşulları hükümlerinde yaptığı her değişikliği siteye erişim sağlayan ve bedel ödeyerek yada bedelsiz hizmet sağlayan her gerçek ve tüzel kişi önceden kabul etmiş sayılmaktadır.

e) Sitenin kullanımına ait işlemler ( erişim, arama ve/ya üyelik oluşturma vb.) kullanım koşullarına koşulsuz bağlı kalmaya tabidir.

2. Genel Hükümler

Satıcının sunduğu teklifi, satıcının takdirine bağlı olarak önceden haber verilmeksizin herhangi bir zamanda değiştirilebilir. Glamira ürünlerinin sitede kullanılan imajlarının gerçeği birebir yansıtması için her türlü teknik donanım sağlansa da kullanıcıya ait kişisel bilgisayarların renk ayarlarına bağlı olarak çeşitli farklılıklar ortaya çıkabilir. Buna bağlı olarak oluşabilecek herhangi bir hata ya da yanlışlıktan satıcı sorumlu değildir. Ürün ve/ya site kullanımı hakkında yaşanabilecek her türlü sorunda kullanıcının servis@glamira.com.tre-posta adresinden Müşteri Hizmetleri Departmanına ile iletişime geçme hakkı saklıdır.

b) Kullanıcının sipariş onayı işbu kullanım koşullarını kabul ettiği anlamına gelmektedir. Tüm siparişler Glamira sitesinden online olarak verilebilir. Kullanıcı tarafından yapılacak her türlü alışveriş, satıcı ile arasında bağlayıcı bir anlaşma teşkil etmektedir. Sitede, “Satın Al” butonuna tıklaması ile kullanıcı, alışveriş sepetinde bulunan tüm ürünler için bağlayıcı bir sipariş vermiş olur. Sipariş, bu aşamadan sonra, kullanım koşulları tarafından öngürülen aksaklıklar haricinde iptal edilemez.

c) Kullanıcı, siparişi verdikten sonra tarafına gönderilen bir e-posta ile bilgilendirilmektedir. Bu e-posta satıcı ile kullanıcı arasında bir anlaşmanın olduğu anlamına gelmez. Anlaşma, sipariş onaylandıktan sonra ya da ürünler teslimata hazır hale getirildikten sonra geçerli hale gelmektedir.

d) Satıcı tarafından teslimata hazır hale getirilen ürünler siparişin kabul edildiği anlamına gelmektedir. Satıcı, herhangi bir sebep belirtmeksizin kullanıcı tarafından verilen siparişi reddetme hakkını saklı tutar.

e) Sipariş, satıcıya sağlanan sipariş edilen ürün(ler)e ait parçaların için yanlış ve/ya eksik tedarik durumlarında şartlı olarak kabul edilecektir.

İşbu madde, satıcının kendi kusuru olmaksızın alt-tedarikçisinin hatasına bağlı olarak oluşabilecek sorunlara karşı kullanıcı ile satıcı arasında bağlayıcılık sağlaması açısından düzenlenmiştir. Satıcı, ürünlerin tedariği için her türlü makul çabayı gösterecektir. Ürünler tedarik edilemiyorsa, Glamira kullanıcıyı en kısa sürede haberdar etmek ve kullanıcı tarafından yapılan ödemeyi geri ödemekle yükümlüdür.

f) Sipariş sonucu oluşturulan yasal olarak bağlayıcılığı bulunan sözleşme kullanım koşulları ile birlikte kullanıcıya e-posta yoluyla gönderilecektir. Site tarafından kaydedilen veriler, Glamira ve kullanıcıları arasında gerçekleştirilen tüm işlemlerin kanıtı olarak sayılmaktadır. Satıcı ve kullanıcı arasında site üzerinde yapılan işlemle alakalı ortaya çıkabilecek muhalefet durumunda Glamira tarafından kaydedilen veriler satıcı tarafından işlemin reddedilemez kanıtı olarak kullanılabilir.

3. Mülkiyet Hakları

a) Tam ödeme gerçekleşene kadar sipariş edilen ürünlerin mülkiyeti satıcıya aittir.

b) Kullanıcı adına sözleşmenin ihlali durumlarında ( ödeme sorunları, kredi kartı ödemeleri ile ilgili bilgi sahteciliği, kullanıcı lehine iflas davası vb.) satıcı sözleşmeden çekilme hakkına sahiptir ve kullanıcı tarafına gönderilen ürünleri geri göndermeyi taahhüt etmektedir.

c) Tüm ürünler mülkiyet hakkı adı altında teslimata hazırlanır. Satıcı, ödemenin tamamı yapılana kadar ürünler ve/ya hizmetler üzerinde mülkiyet hakkını saklı tutar.

d) Bu site dahilinde erişilen ve/ya hukuka uygun olarak kullanıcılar tarafından sağlanan bilgiler satıcı tarafından lisans altına alınmıştır. Sitede yer alan tasarım, metin, imge, html kodu ve diğer kodlar telif hakkına tabidir ve kullanıcı tarafından çoğaltılamaz, işlenemez, dağıtılamaz, sergilenemez ve satılamaz.

e) İşbu "Kullanım Koşulları" dahilinde satıcı tarafından açıkça yetki verilmediği hallerde Glamira; hizmetleri, bilgileri, telif haklarına tabi çalışmaları, ticari markaları, ticari görünümü ya da bu site vasıtasıyla sağladığı başkaca varlık ve bilgilere yönelik tüm haklarını saklı tutmaktadır.

4. Fiyatlar ve Ödeme

a) Ürünlerin fiyatları önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir. Satıcı, site üzerinden sunacağı hizmetlerin ve/ya ürünlerin fiyatlarını, yapılacak indirimleri ve hizmetin katma değer vergisini (KDV) belirlemekte tamamen serbesttir.

b) Uzun mesafeli sözleşmeler açısından: kargo ve teslimat ücretleri dahilinde belirlendiği ve belirtildiği üzere ek kargo ücretleri uygulanabilir. (Daha fazla bilgi için işbu kullanım koşullarında yer alan 6. Bölümü okuyunuz) Kullanıcı, sipariş verilen ürünlerin vergilerine ek olarak bu ücreti ödemekle hükümlüdür.

(c) Yazım hataları veya sistem hatalarından dolayı herhangi bir fiyat hatası veya hatalı ürün bilgisi olması durumunda GLAMIRA, sipariş onayı veya nakliye bildirimi aldıktan sonra bile müşteriye başka yükümlülük getirmeksizin yanlış bilgi ile verilen siparişleri iptal etme hakkını saklı tutar.

5. Ödeme Şekilleri ve Kargo Ücretleri

a) Kullanıcı, ödemelerini Visa, MasterCard, American Express dahil olmak üzere belli başlı kredi kartları ile iPara üzerinden yapabilme hakkına sahiptir. PayPal ve iPara seçeneklerinden birini seçebileceği gibi satıcı tarafından belirlenen hesap numarası üzerinden peşin ödeme de gerçekleştirebilir.

b) Kredi kartı ve PayPal ödemeleri Türk Lirası olarak tahsil edilir.

c) PayPal ödemeleri: Kullanıcı, PayPal’ı ödeme şekli olarak seçmesi durumunda, PayPal’a ait kullanım koşullarını kabul etmiş sayılmaktadır. Ürün detay sayfasında aksi belirtilmediği sürece, ödeme satıcının PayPal hesabına aktarıldığında satın alma gerçekleştirilmiş sayılır ve ürün teslimata hazır hale getirilir.

d) Kargo ücretleri, satıcının teslim ücretlerinin toplamı olarak hesaplanır. Daha ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın

6. Kargo

a) Bütün gönderiler UPS aracılığıyla yapılmaktadır.

b) Aksi belirtilmedikçe, tüm fiyatlara KDV dahildir.

c) Kargo ve teslimat ücretsizdir. Uluslararası gönderilerde kargo ücreti değişiklik gösterebilir. Ayrıca, iade edilen ürünlerde, ürün İade Koşullarında yer alan hükümleri karşılamadığı takdirde satıcı gerekli kargo ücretinin kullanıcı tarafından karşılanmasını isteme hakkını gizli tutar.

d) Sipariş edilecek seçili ürünlerle ilgili stokta yaşanabilecek sorunlar satıcının sorumluluğundadır. Ürünün stok durumuna göre yaşanabilecek olası gecikmelerle alakalı kullanıcı bilgilendirilir ve muhtemel teslimat tarihi kendisine bildirilir. Teslimatı hızlandırmak amacıyla, ürün detay sayfasında ürünler trafik işareti sistemiyle etiketlenmektedir. Buna göre stokta olan ve/ya üretimi kısa sürede gerçekleştirikebilecek ürünler yeşil renk ile gösterilmektedir.

e) Satıcı, öngördüğü durumlarda ürünleri ayrı kargolama hakkına sahiptir. Bu gibi durumlarda, kullanıcı yararı gözetilir ve teslimat hiçbir ek maliyete tabi tutulamaz.

f) Kullanıcı, ürünlerin taşınması ile ilgili oluşabilecek riskleri ( kayıp, çalıntı yada hasar) üstlenir. Bu aynı zamanda teslimat ve teslim tarihi için de geçerlidir.

g) Sipariş edilen ürün stoktan çıktığından itibaren oluşabilecek hasar ve kayıp riski sorumluluğu kardoya aittir. Kullanıcının çalışılan kargo şirketi aracılıyığla yapılacak kargoyu kabul etmesi üzerine, ürünler teslim edildiğinde kargo tamamlanmış sayılır. Bu nedenle kullanıcı kargoyu teslim aldığında kapıda kontrol etmekle yükümlüdür. Paket kontrolü esnasında farkedilen hasar, kayıp ya da kusur durumlarında kullanıcı kargo görevlisine tutanak tutturmalı ve paketi kabul etmemelidir. Paket teslim edildikten sonra bütün sorumluluk kullanıcıya geçer.

h) Hava şartları, taşıma şirketinden kaynaklanan sorunlar ya da alıcının adreste olmaması gibi mücbir sebeplerden dolayı ortaya çıkan olumsuzluklardan ve gecikmelerden satıcı sorumlu değildir.

7. Değişim ve İade Hakkı

a) Kullanıcının gerçek kişi olması ve ticari amaç gütmeksizin sipariş vermesi durumunda İade Şart ve Koşulları’nda yer alan hakları satıcı tarafından korunmaktadır.

b) Satıcı, öngörülen teslim tarihinde oluşabilecek gecikme ile ilgili kullanıcıyı bilgilendirmekle hükümlüdür. Tedarikçiye bağlı işleyişte oluşabilecek aksaklıklarda teslim süresi uzatılır. Kullanıcı ürünleri aldıktan sonraki 60 gün içerisinde ( e-posta, faks yada mektup ile) ürün iade talebini (varsa) satıcıya gönderme hakkına sahiptir. Kullanıcıya özel üretilmiş, gravür uygulanmış ürünler bu kapsamda yer almaz.

c) İade süreci, kullanıcının online iade formunu doldurarak satıcıya yollaması ile başlar. Fakat kullanıcı talebinin işleme konabilmesi için satıcıya ürünün teslim edilmesi gereklidir. Birden fazla adetteki ürünler için işlem, ilk ürünün satıcıya ulaşmasıyla birlikte başlar. Sürecin etkin bir şekilde sürdürülmesi için kullanıcı, belirtilen zamanda belirlenen hükümlere uygun şekilde ürünü aşağıda yer alan adrese geri göndermekle sorumludur:

Glamira.com.tr

GLAMİRA İNTERNET VE KUYUMCULUK SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Yenibosna Merkez Mah. 29 Ekim Cad.
Vizyon Park Ofis Plazaları, Vizyon 4, Kat:6, 34197
Bahçelievler / İstanbul
Phone: 0090 212 603 06 23
Email: servis@glamira.com.tr

d) Ürünü geri gönderme esnasında oluşabilecek hasar ve riskin (kayıp, hasar vb.) sorumluluğu kullanıcıya aittir. Kar amacı güdecek şekilde ürünün şahsi amaçla kullanılması durumunda kullanıcı, satıcının zararını karşılamakla hükümlüdür.

e) İade sürecinde geri gönderilen ürünlerin kargo ücreti kullanıcı tarafından karşılanır. Satıcı, damgasız ve/ya eksik damgaya sahip iade paketlerini kabul etmez ve ürünler için iade işlemi gerçekleştirilmez.

f) İade süreci, talep satıcıya ulaştıktan sonraki 2-4 iş günü içerisinde işleme konulur.

g) Satıcı, iade talebinin işleme konulmasından sonraki 30 gün içerisinde para iadesi yada değişim talebini sonuçlandırmakla yükümlüdür. Satıcı, geri gönderilen ürünlerin orijinal ve kullanılmamış olduğunu inceledikten sonra talebi reddetme hakkına sahiptir.

h) İade talebi kişiye özel üretilen, gravür uygulanmış ve/ya paslanmış ve deformasyona uğramış ürünleri kapsamamaktadır.

Ayrıntılı bilgi için İade Şart ve Koşulları’nı okuyun.

8. Garanti

a) Glamira sitesindeki satışa arz edilen tüm ürünlerden sipariş verecek kullanıcı ürün hakkındaki tüm bilgileri önceden okuyup kabul etmiş sayılır.

b) Sitede yer alan ürünler Glamira garantisi altında, sertifikalarıyla birlikte satışa sunulmaktadır.

c) Ürünlerin garanti süresi 2 (iki) yıldır. Garanti, sitede yayınlanan ve tüm ürünleri kapsayan ürün bakım talimatlarını’na göre düzenlenmiştir. Satıcı, tarafından belirlenmiş hükümlerin dışındaki (uygunsuz saklama koşullarından dolayı deforme olmuş; yanlış kullanım sonucu ezilmiş ve darbe görmüş, herhangi bir tür kimyasal maddeyle temas etmesinden dolayı bozulmuş) ürünler garanti kapsamına alınmaz. Yukarıdaki sınırlandırmalar ölüm, fiziksel yaralanma ve/ya sağlığa zarar veren durumlarda geçerli değildir.

d) Satıcı, gerekli incelemelerden sonra Glamira dışında üçüncü şahıs ve kurumların herhangi bir işlemine rastladığında (boyut ayarlama, ölçü değiştirme, onarma vb.) ürünü garanti kapsamından çıkarma hakkını saklı tutar.

e) Ürün ile ilgili değişim ya da onarım kararı satıcıya aittir. Satıcı, yüksek maliyetteki onarımları müşteri mağduriyetini göz önünde bulundurma koşuluyla reddetme hakkına sahiptir. Tedarikçi kaynaklı sorunlarda, satıcı yapılan işlemle ilgili faturalandırmayı tedarikçeye yapmaktadır.

f) Yapılan onarımın yetersiz kaldığı durumlarda kullanıcı para iadesi talep etme hakkına sahiptir. Küçük kusurlar söz konusu olduğunda –karşılıklı çıkarlar gözetilerek- kullanıcı herhangi bir hak talep etmemeyi taahhüt etmektedir.

g) Satıcı, kusurlu ürünlerde kullanıcıyı gerekli incelemelerden sonra bilgilendirmekle yükümlüdür.

h) Kullanıcı, kusurlu ürünü en kısa sürede satıcıya bildirmek ve ürünü geri göndermeyi taahhüt eder. Kullanıcı, gönderiyi teslim almadan önce kargo paketini açarak ürünün hasar alıp almadığını kontrol etmek ve hasar yok ise gönderiyi teslim almak, hasar var ise (yırtık,patlak,delinme ve ıslanma) gönderiyi teslim almayarak, gelen kargo yetkilisine muhakkak tutanak tutturmakla yükümlüdür.Satıcı, tutanağı tutulan gönderide gerekli incelemeleri yaptıktan sonra kullanıcı mağduriyetini göz önünde bulundurmak koşuluyla kullanıcıya bilgilendirme e-postası yollayacaktır.

i) Ürünün ticari açıklaması ürün kalitesi ilgili tek bağlayıcı kriterdir. Reklam ürünleri, üçüncü şahıs referansları, kamu ifadeleri vb. açıklamalar bağlayıcılık teşkil etmez.

j) Aksi açıkça kabul edilmedikçe, satıcı kullanıcı ile herhangi bir yasal bağlayıcılığı garanti etmez.

9. Yükümlülüklerin Sınırlandırılması

Yükümlülüklerinin kısıtlanması satıcının, tedarikçilerin ve yasal temsilcilerin zorunlu ihlalleri için geçerlidir. Satıcı, sitenin içeriği ve kullanımından dolayı meydana gelen durumlarda kullanıcıya karşı yükümlü olmayacaktır. Herhangi bir indirekt, özel ve/ya dolaylı hasardan dolayı satıcı sorumlu tutulamaz. Ticari zarar, gelir, sözleşme, ticari ilişki kaybı ya da veri kaybı satıcının sorumluluğu dahilinde değildir. Bu yükümlülük sınırlandırmaları, olası bir zarar açıkça bildirilmiş olsa bile uygulanmaya devam edecektir.

Satıcı, diğer sözleşme yükümlülüklerinin sınırlandırılması durumlarında da sorumlu tutulamaz.

10. Gizlilik

a) Kullanıcı verileri, satıcı tarafından hukuki koşullara uygun şekilde koruma altındadır.

b) Kullanıcı, bu sitede sunulan hizmetlerden yararlanarak ve/ya herhangi bir şekilde siteye erişim sağlayarak, verilerinin site tarafından depolanabileceğini kabul etmiş sayılır. Satıcı, kullanıcı verilerini gizli tutmakla yükümlüdür. Gerekli durumlarda, iletilen veri hacmi, minimum seviyeyle sınırlandırılır.

c) Kullanıcının, gerektiği zaman kişisel verilerini görüntüleme, düzeltme, silme ve/ya engelleme hakkı satıcı tarafından garanti altındadır. Kişisel veriler, kullanıcının isteği üzerine, veri tabanından tamamen silinebilir. Kullanıcı, kişisel verilerinin kullanım durumu hakkında servis@glamira.com.tradresine e-posta yollayarak bilgi talep edebilir. Kişisel verilerin silinmesi, kullanıcı sözleşmesince uygun görülmediği durumlarda ise veriler veri tabanında satıcı tarafından engellenir. Daha detaylı bilgi için buraya tıklayarak Gizlilik Politikası’nı okuyabilirsiniz.

11. Site Kullanım Koşullarında Değişiklikler

Satıcı, tamamen kendi takdirine bağlı olarak işbu Kullanım Koşulları’nı herhangi bir zaman diliminde değiştirebilir. İşbu Kullanım Koşulları’nın değişen hükümleri, ilan edildikleri tarihten itibaren geçerlilik kazanacaktır.

Kullanım Koşulları, yayına alındıktan sonraki 2 (iki) hafta içerisinde kullanıcının itirazını beyan etmemesi durumunda kabul edilmiş sayılır ve yürürlülük kazanır.

12. GİZLİLİK POLİTİKASI

Lütfen bu siteyi kullanmadan önce, burada özetlenmiş olan Gizlilik Politikamızın tamamını dikkatlice okuyun. Bu Sitede gezinti yaptığınızda veya bu Site üzerinden bilgi gönderdiğinizde, bilgilerinizin Gizlilik Politikası'nda belirtilen şekilde toplanmasını, işleme alınmasını ve saklanmasını kabul etmiş olursunuz.

GLAMIRA kişisel bilgilerinizi Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uygun olarak işler.

GLAMIRA'nın işlediği kişisel bilgi kategorileri

  • İletişim bilgileriniz - ad, soyad, posta adresi, cep telefonu veya sabit hatlara ait telefon numarası, e-posta adresiniz
  • IP adresiniz
  • Ödeme şekli ve işlem numarası da dahil olmak üzere satın alma detaylarınız
  • Siparişinizin tarihi
  • Müşteri hizmetleri bilgileri - siz ve müşteri hizmetleri departmanımız arasındaki her türlü iletişim ve yazışmalar
  • İstisnai durumlarda, kimliğinizi teyit etme amacıyla ek kimlik bilgileri vermeniz istenebilir.
  • Çekilişlerimize, kampanyalarımıza ya da diğer etkinliklerden birine katılma isteğinizi beyan ettiğiniz taktirde, bizimle paylaştığınız fotoğraf, video ve benzeri paylaşımlarınız
  • GLAMIRA, tüm müşterilerine memnuniyet anketlerine katılma daveti gönderme hakkını saklı tutar. Ankete katılım isteğe bağlıdır.
  • GLAMIRA, banka kartlarınız veya diğer finansal araçlarınızdaki verileri işlemez ve/veya saklamaz.

İşlemlerin yasaya uygunluğu

  • GLAMIRA, satış sözleşmenizin gerçekleşmesi için gerekli olan kişisel bilgilerinizi işler.
  • GLAMIRA, kişisel bilgilerinizi vergi, mali veya diğer yerel mevzuat gerekliliklerine uymak için gerekli şekilde işler.

Kişisel bilgilerinizi aşağıdaki amaçlar için işleme alıyoruz:

  • Siparişinizin doğru ve tam şekilde uygulanması ve teslimatı için.
  • Siparişin durumu hakkında sizinle net ve doğru iletişim kurmak için.
  • Ürünlerin garanti süresi içerisindeki garantisi sağlamak adına
  • Müşteri memnuniyeti ve sadakat programları için
  • Vergi ve muhasebe mevzuatının gereklilikleri için - satışlarımızı beyan etmek ve saymak için.
  • İstisnai durumlarda, GLAMIRA, finansal sahtekarlığı veya kimlik hırsızlığını önlemek için ek kimlik bilgilerinizi işleme alabilir.
  • İstisnai durumlarda, GLAMIRA, fotoğraf, video ve benzeri gibi ek bilgileri müşterilerin çeşitli kampanya ve çekilişlere katılması durumunda, işleme alabilir.
  • Haber bülteni ve tanıtım materyali gönderebilmek amacıyla - kişisel bilgiler yalnızca müşterilerin bunu onayladıkları durumlarda kullanılır

Kişisel verilerinizin saklanacağı süre:

GLAMIRA, Siteye kayıt sırasında vermiş olduğunuz kişisel bilgilerinizi, hesabınız aktif kaldığı süre boyunca saklar.

GLAMIRA, kişisel bilgilerinizi, ürünlerin üretimi ve teslimatı için gereken süreye ek olarak, İade Koşulunda iade ve ürün garantisi için belirtilen süre boyunca saklar; bu süre ürünün garanti süresini geçmez.

Kimliğinizi doğrulamak için ek bilgiye ihtiyaç duymamız halinde, bilgilerin saklanmasına dair yasal zorunluluk ortadan kalkıncaya kadar bu bilgiler saklanacaktır.

Kampanya, çekiliş ve diğer promosyonlar için kişisel bilgilerin toplanması durumunda, bilgilerin işlenme süresi kampanya koşullarında belirtilecektir.

Kişisel bilgilerinizin potansiyel alıcıları:

GLAMIRA, yasal zorunluluk olmadıkça veya aşağıda listelenen operasyonel zorunluluklar haricinde kişisel bilgilerinizi başka kişi ve kurumlarla paylaşmaz:

GLAMIRA, ürününüzü teslim eden kargo şirketine adınızı, adresinizi ve telefon numaranızı temin eder.

İstisnai durumlarda, GLAMIRA, finansal sahtekarlığı veya kimlik hırsızlığını önlemek için kişisel bilgilerinizi ödeme sağlayıcı kuruluşlar ile teyit edebilir.

GLAMIRA, gerekli durumlarda mali ve vergi yükümlülükleri doğrultusunda müşterilerin kişisel bilgilerini ilgili kamu kurumlarıyla paylaşabilir.

Kişisel Veri Sahibi Olarak Haklarınız :

  • GLAMIRA’nın işlediği kişisel bilgilerinize erişim sağlamak ve gerektiğinde bir kopyasını edinmek.
  • Toplandığı veya işlendiği amaçlar için artık gerekli olmadığına inandığınız durumlarda, sizinle ilgili kişisel bilgilerin silinmesini istemek (unutulma hakkı). Bu hak; hukuki zorunluluklar doğrultusunda ve kişisel bilgilerin belirli bir süre boyunca tutulması gerektiği açıkça belirtilmiş durumlarda kullanılamaz.
  • Kişisel bilgilerin doğru olmadığı, gerçekle uyuşmadığı durumlarda düzeltilmesini istemek.
  • Yukarıdaki haklardan birini uygulamak için, talebinizi iletişim sayfamıza e-posta mesajı olarak veya servis@glamira.com.tr adresine bir e-posta olarak gönderin. Kısa süre içinde size geri dönüş sağlayacağız.
  • Haklarınızın ihlal edildiğini düşündüğünüz herhangi bir zamanda, aşağıda belirtilen denetleme kurumuna şikayette bulunma.

Kişisel bilgilerinizin korunmasıyla ilgili önerilerimiz:

  • Şifrenizi güvenli bir şekilde saklayınız ve asla üçüncü şahıslarla paylaşmayınız.
  • Herkese açık bir bilgisayar kullanıyorsanız (Örneğin kütüphanede veya İnternet kafede), bilgisayarı kapatmadan önce hesabınızdan çıkış yaptığınıza emin olun.
  • GLAMIRA, siparişinizle ilgili olarak, bu gizlilik politikasında belirtilenlerin haricinde, üçüncü şahıslarla iletişim kurmamayı garanti eder.
  • GLAMIRA, müşterilerinden Siteye giriş için kullandıkları şifrelerini kendisiyle paylaşmalarını hiçbir koşulda istemeyeceğini garanti eder. GLAMIRA, müşterilerin banka hesapları veya diğer finansal araçlarıyla ilgili bilgiler açıklamasını talep etmez. Sizden telefon, canlı sohbet veya e-posta ile GLAMIRA adına böyle bir talepte bulunulması halinde bu talep göz ardı edilmelidir.

Eğer bu tür bir talep ile karşılaşırsanız, lütfen hemen GLAMIRA ile iletişime geçin.

Kişisel bilgilerinizi nasıl saklıyoruz?

GLAMIRA, kişisel bilgilerinizi yetkisiz erişime, kullanıma veya ifşa edilmeye karşı korumak için belirlenmiş fiziksel, idari ve teknik önlemler uyguladığını garanti eder.

GLAMIRA, kişisel bilgilerin işlenmesi hususunda, kendi içinde etik kurallar benimsemiştir ve çalışanlarımız, kişisel bilgilerin korunması konusunda eğitim almışlardır.

Web sitemizi ve diğer sistemlerimizi, bilgilerinizin yetkisiz kişiler tarafından kaybedilmesi, imha edilmesi, erişilmesi, değiştirilmesi veya dağıtılmasına karşı teknik ve kurumsal önlemler alarak güvenceye almaktayız. Düzenli kontrollere rağmen, tüm tehditlere karşı %100 bir koruma mümkün değildir.

Kişisel bilgilerinizin işleminden kim sorumludur?

GLAMIRA Grubu bünyesindeki tüm tüzel kişiler Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında ortak denetleyiciler olarak hareket etmektedir.

GLAMIRA grubu bünyesindeki tüm tüzel kişiler, müşterilerimizin kişisel verilerini müşterilerimizle kendi arasındaki anlaşmaya göre işleme almaktadır. Her ülkedeki müşterilerimizden aynı tür kişisel bilgiler alınmakta ve bu bilgiler yalnızca Gizlilik Politikasında belirtilen amaçlar doğrultusunda işlenmektedir. GLAMIRA, gruptaki tüm şirketlerin kişisel bilgileri korumak için aynı teknik ve idari önlemleri aldığını garanti eder.

Müşterimiz olarak kişisel verilerinizin işlenmesinden sorumlu olanlar:

Ülkeniz

Kişisel verilerinizin işleminden sorumlu

Web sitesi ve iletişim bilgisi

Şikayette bulunabileceğiniz özel yetkili makam

Almanya
Birleşik Krallık
Avusturya

c/o Ring-Paare.de GmbH Schaeuffelenstr. 49-51 74076 Heilbronn Almanya

https://www.glamira.de
Email: service@glamira.de

Veri Koruma ve Bilgi Özgürlüğü Federal Komisyonu Husarenstraße 30 53117 Bonn
e-mail: poststelle@bfdi.bund.de
Website: http://www.bfdi.bund.de/ Şikayetlerin yetkileri Almanya'daki farklı veri koruma denetim kurumları arasında bölünmüştür. Liste: https://www.bfdi.bund.de/bfdi_wiki/index.php/Aufsichtsbeh%C3%B6rden_und_Landesdatenschutzb eauftragte

Belçika
Bulgaristan
Hırvatistan
Çek Cumhuriyeti
Danimarka
Estonya
Finlandiya
Fransa
Macaristan
Irlanda
Letonya
Litvanya
Malta
Hollanda
Polonya
Portekiz
Romanya
Slovakya
Slovenya
İspanya
İsveç
San Marino
Vatikan Devleti
Ukrayna
İtalya

GLAMIRA - "GLMR" EOOD, UIC 204442733, Address - Sofia, 1784, Tsarigradsko Shose Blvd 115 / L, ETC , Building C, Floor 1, Bulgaristan

https://www.glamira.bg
service@glamira.bg

Kişisel Verilerin Korunması Komisyonu - https://www.cpdp.bg/

İsviçre
Lihtenştayn

GLAMIRA CH GMBH Frauenfelderstrasse 31 8555, Müllheim Dorf, İsviçre

https://www.glamira.ch/
service@glamira.ch

Federal Veri Koruma ve Bilgi Komisyonu - https://www.edoeb.admin.ch

Avustralya

GLAMIRA Australia PTY Limited Level 35, Tower One Barangaroo, International Towers 100 Barangaroo Avenue Sydney, NSW 2000 Avustralya

https://www.glamira.com.au
service@glamira.com.au

Avustralya Bilgi Komisyonu - https://www.oaic.gov.au/

ABD
Kanada
Grönland
Fransız Guyanası
Guadölup
Martinik
İngiliz Virgin Adaları
Turks ve Caicos Adaları
Saint Pierre and Miquelon
Faroe Adaları
Cebelitarık
Cook Adaları
Kiribati
Marshall Adaları
Mikronezya Federe Devletleri
Nauru
Palau
Fransız Polinezyası

GLAMIRA INC 745 5th Avenue New York, NY 10151 ABD

https://www.glamira.com/
service@glamira.com

Federal Ticaret Komisyonu (FTC) - https://ftccomplaintassistant.gov

Türkiye
Brezilya
Meksika
Arjantin
Kolombiya
Peru
Bolivya
Ekvador
Honduras
Dominik Cumhuriyeti
Guatemala
Kosta Rika
Norveç
Çin
Japonya
Singapur
Yeni Zelanda
Karadağ
Vietnam
Hindistan
Birleşik Arap Emirlikleri
Güney Afrika
Sırbistan
Hong Kong

Glamira Internet ve Kuyumculuk San. Tic. A.S
Yenibosna Merkez Mah. 29 Ekim Cad.
Vizyon Park Ofis Plazaları, Vizyon 4, Kat:6, 34197
Bahçelievler / İstanbul - TÜRKİYE

https://www.glamira.com.tr

Kişisel Verileri Koruma Kurumu https://www.kvkk.gov.tr/