Yükleniyor...

Kalite Politikası

Glamira A.Ş. olarak, kalite politikamızı aşağıdaki prensipler üzerine kurarız;

  • Ürün kalitemizi, müşteri talepleri ve gelecek beklentileri ışığında sağlamak ve sürekli iyileştirmek,
  • Müşterilerimize ait ürünlerin işlenmesinde titizlikle davranarak, sanki kendi ürünlerimizmiş gibi korumak,
  • TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi gerekliliklerine uymak ve sürekli iyileştirmeler yapmak,
  • Çalışanlarımızın yönetim sistemine aktif katılımını teşvik etmek,
  • Çalışanlarımızın sürekli gelişimlerini ve bilinçlenmelerini, verimliliklerini ve iş süreçlerine katkılarını arttırmak için eğitimler düzenlemek,
  • Ürünlerimizi, ilk denemede doğru ve istenen kalite standartlarında üretmek,
  • Kalite iyileştirmelerine katkı sağlayacak ve sistemi ilerletecek yatırımlar yapmak,
  • Çevreyi korumak ve kaynaklarımızı en düşük israf seviyesinde kullanmak,
  • Sektördeki başarımızı sürekli arttırarak, her zaman tercih edilen bir kuruluş olmak ve pazardaki payımızı sürekli büyütmek,
  • Yenilenebilir enerji kaynakları kullanarak enerji verimliliği sağlamak ve doğal kaynakları korumak,
  • Gelişen ve güncel teknolojileri benimsemek, sektördeki yenilikleri yakından izleyerek ürün kalitemizi sürekli arttırmak ve müşteri beklentilerini aşan bir üretim sağlamak
  • Ürün kalitemiz, model çeşitliliğimiz ve satış sonrası hizmetlerimizle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
  • Müşterilerimize zamanında teslimatı garanti etmek
  • Şirket faaliyetlerimizi kalite yönetim sistemi standartlarına uygun hale getirmek ve sürekli iyileştirmek temel hedeflerimizdir.

GLAMIRA İNTERNET VE KUYUMCULUK SAN. TİC. A.Ş'nin üst yönetimi, bu taahhütleri yerine getirmek için, tüm işletme boyunca gerekli insan gücü, altyapı ve çalışma ortamını mevcut olanaklar dahilinde sağlamayı ve sürekli geliştirmeyi kendine görev edinir.