Yükleniyor...

Kargolama Politikası

Kargo ücreti ve teslimat süresi

Siparişiniz ile birlikte standart teslimat ücretsizdir. GLAMIRA, iade edilen ürünlerin gönderim bedellerini karşılamamaktadır.

Alışverişiniz sırasında tahmini teslimat tarihi verilecektir. Tahmini teslim tarihinin, siparişiniz için garanti edilen bir zaman çizelgesi olmadığını lütfen unutmayın. Tahmini teslimat süresi; üretim süreci ve teslim edilecek adrese göre otomatik olarak hesaplanır.

Tahmini teslim süresi, büyük şehirlere teslimat esasına dayanır. Uzak bölgelere teslim için lütfen fazladan zaman tanıyın. GLAMIRA, kargo şirketinin uzak bölgelere ulaşım esnasında belirli program veya adreslerde gerçekleştirildiği gecikmiş gönderilerden sorumlu değildir.

Daha hızlı teslimat için, Ekspres Gönderi veya Premium Gönderi seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Bu seçeneklerin, siparişinizi işleme alma ve üretimi için gereken süreyi ücretsiz standart teslimat süresine kıyasla yalnızca kısaltığını unutmayın. Kesin bir teslimat tarihi garantisi verilmiyor. Banka havalesi ile ödeme yapılması durumunda veya ödemeniz derhal gerçekleşmezse tahmini teslimat süresi, ödemenin alındığı günden itibaren hesaplanır. GLAMIRA böyle bir gecikmeye bağlı olarak herhangi bir sorumluluk almamakta veya kargo ücretini iade etmemektedir.

Garantili Gönderi

Siparişinizleriniz DHL tarafından teslim edilmektedir. Teslimat süresi adresinizin bulunduğu yere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Paketiniz şirketimizden kargolandığında satın alma sırasında kullandığınız e-posta adresinize bir takip numarası gönderilecektir. Tüm paketlerimiz teslimat sırasında sigortalıdır. Lütfen teslimat sırasında paketinizi kabul edebilecek durumda olduğunuzdan emin olun. Teslimat sonrasında kayıp veya çalınan paketler için GLAMIRA herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir. Paketiniz görevliye iade edildiyse, GLAMIRA, müşteriyi yeniden teslim masrafları için ücretlendirme hakkını sahiptir.

Bir takip numarası almadıysanız, lütfen spam/önemsiz klasörünüzü kontrol edin. Takip numaranızı veya teslimat durumunu bilmiyorsanız, kargo şirketinin web sitesinde birkaç gün boyunca değişmedi ise, sizin için konuyla ilgilenebilmeleri için lütfen müşteri hizmetlerimize başvurun. Herhangi bir sorun ile karşılaşmanız durumunda, GLAMIRA sorunu mümkün olduğunca çabuk ve kısa sürede çözmek için kargo şirketi ile iletişime geçecektir.

Lütfen teslimatı kabul etmeden önce paketinizi kontrol edin. Paketiniz teslimat esnasında hasar gördüyse, paketin kabul etmeyin ve ilgili kişiye rapor ettirin.

Teslimat adresi

Her GLAMIRA mağazası ülkeye özeldir ve başka bir ülkeye teslimat mümkün değildir.

Teslimatlar yalnızca ev veya iş adreslerine yapılabilir. Fatura adresi dışında farklı bir adrese teslim edilmesi gereken siparişler için, lütfen siparişiniz işleme alınmadan, gecikmeye yol açmayacak şekilde, kredi kartı veya finansman şirketiniz tarafından bu alternatif gönderim adresinizin dosyalanmış olduğundan emin olun.

Güvenliğiniz için, sipariş verdikten sonra fatura ve teslimat adresi bilgilerinizi değiştirmeyiniz. Belirtilen teslimat saatinde gönderim için verilen adreste bulunamayacaksanız, kargonuzun sekteye uğramaması ve teslim tarihini daha ileri bir tarihe ertelemek için lütfen müşteri hizmetlerimize başvurun.

Uzak bölgelere teslimat

Gönderim adresiniz uzak bir bölgede ise siparişinizin gümrük işlemlerine tabi olabileceğini lütfen unutmayın. GLAMIRA, ek masraflar veya kargo sırasında oluşabilecek herhangi bir vergi ve harçtan dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.